Persbericht: Nieuwe hoofdsponsor Van Iperen

Nieuwe hoofdsponsor voor Holland Holstein Herds!

Holland Holstein Herds (HHH) heeft een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Naast de alom bekende hoofdsponsoren Agrifirm, Rabobank en Spinder Stalinrichting sluit nu ook Van Iperen B.V. uit Westmaas aan.

Ruwvoerproces ondersteunen
Van Iperen B.V. is een toeleverancier uit Westmaas die actief is in zowel de tuinbouw, landbouw als veehouderij. Binnen de veehouderij ziet het bedrijf het als haar missie om veehouders te ondersteunen in hun uitdaging om een hogere opbrengst per hectare en meer melk uit ruwvoer te realiseren. Van Iperen B.V. richt zich in het ruwvoerproces op bodemvruchtbaarheid, bemesting, teelt van het gewas en in- en uitkuilmanagement.

Kwantiteit en kwaliteit ruwvoer verhogen
Al deze schakels worden vanuit de koe benaderd, want uiteindelijk is de koe de belangrijkste productiefactor. Het motto van Van Iperen B.V.: als jij goed voor je koeien zorgt, zorgen zij goed voor jou. Om mooie, gezonde koeien te fokken die gemakkelijk melk produceren, is het van cruciaal belang dat zij kwalitatief goed voer krijgen. Daarom richt Van Iperen B.V. zich in het ruwvoerproces op het realiseren van hoge kwaliteit voeding met een positieve invloed op de gezondheid en vruchtbaarheid van de koeien!

Hét hoogtepunt: de Holland Holstein sHow
U kunt zelf kennismaken met Van Iperen B.V. op de komende Holland Holstein sHow, de enige open Nationale show van Nederland en hét hoogtepunt van de Holland Holstein Herds, met daaronder haar jongerenafdeling de Young Breeders. Dit evenement wordt georganiseerd door het bestuur van de HHH, bijgestaan door een grote groep vrijwilligers. Ieder jaar zijn er vele standhouders en een aantal dochtergroepen die het evenement mede mogelijk maken. De belangrijkste steunpilaren zijn natuurlijk onze hoofdsponsoren: Agrifirm, Rabobank, Spinder Stalinrichting en nu ook Van Iperen B.V.

Holland Holstein sHow 2016
vrijdag 9 en zaterdag 10 december
IJsselhallen, Zwolle

Voor meer informatie over dit persbericht:
Hans Puttenstein, voorzitter 06-20588134